در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه

هشت اثر به سی و دومین جشنواره تئاتر استان راه یافت

هشت اثر مشروط به اصلاح نکات فنی و تکنیکی هیات داوران به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان در آبان ۱۴۰۰ راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان، طبق اعلام دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان ۱۴ اثر نمایشی،۲۷ تا ۳۰ مهر ۱۴۰۰ برای حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان بازبینی شد.
دبیر این جشنواره سید رحیم موسوی با اشاره به نام آثار راه یافته به این جشنواره اعلام کرد:نمایش‌ «ماشین نشینها» به کارگردانی حسن سرچاهی و «شانس در می‌زند» اثر احمدعلی عرب از شاهرود،«با من به جهنم بیا» به کارگردانی حسام خلیل نژاد و «پشت بام» اثر رضا فوادی از دامغان،«موزه مرگ» اثر محمدجواد بشارت،«راز شکست فاتحان» به کارگردانی محمدعلی دانشگر و «رؤیای امریکایی» اثر شهرام آذرمهر از سمنان و «سکوت» به کارگردانی پویا شهرابی از گرمسار آثار راه یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان هستند.
وی افزود:نماینده هیات داوران شاهرود و دامغان «محمد عرب اسدی»،نماینده هیات داوران سمنان «محمدمهدی مرادی حقیقی» و نماینده هیات داوران گرمسار «بابک صبوری» است.
سید رحیم موسوی اظهار داشت کارگردانان آثار با تماس با نماینده داوران شهرستان خود،موارد اصلاحی را دریافت و با نظارت آن نماینده به منظور ارتقاء سطح کیفی آثار نسبت به رفع اشکالات و نواقص کار اقدام می‌کنند.
سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان دوازدهم تا چهاردهم آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار میشود




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران