در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه چهارمین دوره

داوران سی و دومین جشنواره تئاتر استان معرفی شدند

هم‌زمان با انتشار جدول بازبینی آثار نمایشی رسیده اعضای هیئت بازبین سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان، با انتشار جدول بازبینی آثار نمایشی رسیده به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان - 1400 ، طی حکمی از سوی سید رحیم موسوی دبیر جشنواره و مدیر عامل هنرهای نمایشی استان ، اعضای هیئت بازبین معرفی شدند .

سید رحیم موسوی دبیر جشنواره ضمن امیدواری از برگزاری در جشنواره تئاتر استان در سال‌های جاری،پس از دوسال تعطیل بودن سالن‌ها و توقف فعالیت‌های نمایشی خرسندی خود را از این مهم اعلام داشته و ثبت نام ۱۴ گروه نمایش از شهرستان‌های سمنان،شاهرود،دامغان و گرمسار را به فال نیک گرفت و طی حکمی محمدعرب اسدی کارشناس ارشد کارگردانی از شاهرود،بابک صبوری کارشناس ارشد ادبیات فارسی و پیشکسوت تئاتر از شهرستان گرمسار و محمدمهدی مرادی حقیقی کارشناس تئاتر از سمنان را بعنوان اعضای هیئت داوران بازبین معرفی و برای آنها و تمامی هنرمندان حاضر در جشنواره آرزوی موفقیت نمود.

قابل ذکر است که بازبینی آثار از تاریخ ۲۷ مهرماه با نمایش‌های شهرستان شاهرود آغاز و ۳۰ مهرماه در شهرستان گرمسار به پایان می‌رسد و نتیجه بازبینی حداکثر تا دوم آبان ماه به اطلاع هنرمندان و شرکت کنندگان خواهد رسید و در فضای مجازی و رسانه نیز منعکس خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران