در حال بارگذاری ...
با تجلیل از رحیم موسوی

مراسم اردیبهشت تئاتر استان سمنان برگزار شد

به مناسبت اردیبهشت تئاتر ایران گردهمایی گروههای نمایشی استان سمنان به همراه تجلیل از استاد رحیم موسوی که با حضور پر شور مسوولین فرهنگی استان سمنان همراه بود در تئاتر شهر سمنان برگزار شد .

به گزارش تئاتر سمنان ، بمناسبت اردیبهشت تئاتر ایران در استان سمنان گردهمایی گروه‌های نمایشی استان سمنان به همراه تجلیل از استاد رحیم موسوی  که با حضور پر شور مسوولین فرهنگی استان سمنان همراه بود  سی ام اردیبهشت ماه  در تئاتر شهر سمنان  همراه با ضیافت افطار برگزار شد .

 

در ابتدا احمد مرادی حقیقی که ریاست انجمن نمایش استان سمنان را به تازگی بر عهده گرفته است به گروه های نمایشی که از تمامی شهرستان های استان سمنان در این مراسم حضور پیدا کرده بودند خوش آمد گفت و پس از آن با اشاره به آمار نمایش های استان سمنان و توضیحاتی درباره ی نحوه ی ثبت گروه نمایش، بر ارسال اخبار گروه ها توسط سرپرستان جهت انتشار در پرتال ایران تئاتر و اهمیت آن اشاره و تاکید کرد . 

 

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در سخنان کوتاهی جایگاه تئاتر را ارزشمند خواند و از حضور حداکثری هنرمندان نمایش استان و همچنین زحمات ارزشمند سید رحیم موسوی در سال های فعالیت در انجمن نمایش استان سمنان  قدردانی کرد . 

 

این مراسم که با حضور بسیاری از مسوولین فرهنگی استان سمنان از جمله امیربینایی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار سمنان ، سید مسعود سیادتی رییس شواری شهر سمنان ، محمد همتی مسوول دفتر نماینده سمنان،سرخه و مهدیشهر در مجلس و تعداد زیادی از هنرمندان ،پیشکسوتان و  اساتید فرهنگ و هنر استان سمنان  همراه بود با تجلیل پرشور از سید رحیم موسوی به اتمام رسید . 

 

گفتنی است استاد رحیم موسوی پس از مدت ها که ریاست انجمن نمایش استان سمنان را بر عهده داشت آن را به احمد مرادی حقیقی دیگر پیشکسوت تئاتر استان سمنان واگذار کرد . 

 

همچنین در این مراسم  کلیپی به نمایش در آمد که  فعالیت های هنری  وی را از حدود پنجاه سال پیش نشان داد که با استقبال و تشویق هنرمندان همراه شد .  

 

 سید رحیم موسوی  که تحت تاثیر استقبال هنرمندان  قرار گرفت با صدایی لرزان  از تمامی هنرمندانی که در طی این سالها با وی همراه بودند قدردانی کرد و گفت : هیچگاه بدون اساتیدی مانند خسرو به آیین ،حسن جواهری ،احمد مرادی و دیگر هنرمندان قدیم و جدید نمی توانستم در این جایگاه و استقبال باشم . 

 

پس از تقدیم کردن هدایا از سوی هنرمندان و مسوولین فرهنگی استان سمنان به سید رحیم موسوی، اردیبهشت تئاتر استان سمنان با ضیافت افطار در سال 98  به پایان رسید .

 

 

 




مطالب مرتبط

در راستای بررسی مشکلات تئاتر استان‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی سمنان  دیدار کرد
در راستای بررسی مشکلات تئاتر استان‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی سمنان دیدار کرد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برسی جدی و گفتمان مشکلات تئاترهای استان‌ها با نماینده اعضای شورای مشورتی انجمن‌های کشور و هنرمندان و مسئولان استان سمنان دیدار کرد.

|

نمایش «شیش و بش» در شاهرود روی صحنه رفت

نمایش «شیش و بش» در شاهرود روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سمنان،  نمایش «شیش و بش» اثری از گروه نمایشی بازی به طراحی و کارگردانی سولماز ندایی، از ۱۴ الی ۲۷دی 1402ساعت ۱۸:۳۰ در تالار بهمن فرهنگسرای مهر  شهرستان شاهرود درحال اجرا است ...

|

پیام استاندار سمنان به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم:

تئاتر، بی‌بدیل‌ترین مدل انتقال پیام در عرصه هنری است
پیام استاندار سمنان به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم:

تئاتر، بی‌بدیل‌ترین مدل انتقال پیام در عرصه هنری است

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم، تئاتر را بی‌بدیل‌ترین مدل انتقال پیام در عرصه هنری دانست.

|

در دیدار مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی سمنان مطرح شد

وحدت مردم، مدیران و هنرمندان برای برگزاری جشنواره تئاتر راه ابریشم
در دیدار مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی سمنان مطرح شد

وحدت مردم، مدیران و هنرمندان برای برگزاری جشنواره تئاتر راه ابریشم

بیش از ۳۰ گروه نمایشی از استان‌های البرز، همدان، فارس، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و اصفهان، از ۱۳ تا ۱۷ دی‌ در جشنواره‌ تئاتر منطقه‌ای جاده ابریشم به میزبانی سمنان به رقابت خواهند پرداخت.

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران