در حال بارگذاری ...

مراسم یادبود مهدی رحیمیان برگزار شد

آیین یادبود و مراسم چهلمین روز درگذشت مهدی رحیمیان، با حضور هنرمندان و دوستان این هنرمند فقید، در سالن تئاترشهر سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سمنان، جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر در چهلمین روز درگذشت مهدی رحیمیان گردهم آمدند و یاد او را گرامی داشتند.

این برنامه، پنج‌شنبه 25 آبان 1402 با حضور مدیرکل صداوسیمای استان، قائم‌مقام صداوسیما، اعضای شورای شهر، فرماندار سمنان، استادان دانشگاه فرهنگیان، فرهیختگان و هنرمندان استان در سالن تئاتر شهر فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد.

در این مراسم، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان درباره تاثیر هنرمندان در جامعه و جاودانه شدن آنها به واسطه آثار ماندگارشان و همچنین از خصایص و ویژگی‌های بارز زنده‌یاد مهدی رحیمیان سخن گفت.

در ادامه این مراسم، تصاویر و عکس‌هایی از فعالیت‌های مهدی رحیمیان در حوزه تئاتر، تلویزیون، رادیو و سینما پخش شد و ویدئویی حاوی گفت‌وگو با دوستان و همکاران آن هنرمند فقید به نمایش درآمد.

در پایان این مراسم، امیرهوشنگ باهنر، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تندیس سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان را به خانواده زنده‌یاد رحیمیان تقدیم کرد. همچنین لوح یادبودی از سوی سازمان صدا وسیمای استان و شورای شهر سمنان به خانواده این هنرمند اهدا شد.




مطالب مرتبط

در راستای بررسی مشکلات تئاتر استان‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی سمنان  دیدار کرد
در راستای بررسی مشکلات تئاتر استان‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی سمنان دیدار کرد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برسی جدی و گفتمان مشکلات تئاترهای استان‌ها با نماینده اعضای شورای مشورتی انجمن‌های کشور و هنرمندان و مسئولان استان سمنان دیدار کرد.

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران