در حال بارگذاری ...
با رقابت 13 گروه نمایشی

جشنواره تئاتر استان سمنان آغاز شد

سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر سمنان از عصر چهارشنبه با رقابت ۱۳ گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی در سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ، در سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر سمنان که به مدت سه روز در سالن‌های تئاتر شهر، آفتاب، تماشاخانه حکیم و نیز محوطه تالار آفتاب ادامه دارد، 6 گروه تئاتر صحنه‌ای به همراه 7 گروه نمایش خیابانی به رقابت می‌پردازند.

هیئت داوران این دوره شهرام گیل وری، علی اصغر خطیب‌زاده و بابک صبوری  هستند که آثار نمایشی را ارزیابی و گروه‌های برتر را برای راهیابی به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر معرفی خواهند کرد.

آیین اختتامیه این دوره از جشنواره شامگاه جمعه نوزدهم آبان در تئاتر شهر سمنان برگزار می‌شود و با معرفی آثار و هنرمندان برتر، دو گروه نمایش صحنه‌ای و دو گروه خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای معرفی خواهند شد.

احمد مرادی حقیقی مدیر اجرایی این دوره از جشنواره ، تئاتر را به علت حضور گسترده گروه‌های نمایشی از شهرستان‌های مختلف، یکی از پرشورترین دوره‌ها دانست و اعلام کرد حضور در سالن‌های نمایش و دیدن آثار ارائه شده در ایام جشنواره برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

در روز اول این جشنواره، نمایش خیابانی «فروشنده» از قاسم عابدی از سمنان و نمایش خیابانی «انفجار» از علی فتحی از دامغان در ورودی تئاتر شهر از ساعت 15 تا 16 و 15 اجرا شد.

همچنین نمایش صحنه ای «تمام شد و هست» از عادل سعدالدین از ساعت 15 تا16:15در تماشاخانه حکیم ونمایش  «چند نهنگ دریازده ...» از محمدجواد بشارت از ساعت 17:30 تا 19:30 در سالن تئاتر شهر سمنان، اجرا شد و نمایش خیابانی «سد معبر» از احسان رجب زده از گرمسار و نمایش خیابانی «چرا امروز» سیدعلی شاهچراغ از دامغان از ساعت 19:30 تا 20:30 در  ورودی تئاتر شهر و نیز نمایش صحنه‌ای «ناگفته های گودال ابوفارس» از مصطفی ولی زاده از شاهرود از ساعت 20:30 تا 22 در تالار آفتاب اجرا خواهد شد.




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

نظرات کاربران