در حال بارگذاری ...

داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

بابک صبوری، علی اصغر خطیب زاده و شهرام گیل آبادی، اعضای هیئت داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان شدند

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سمنان، فرشید فلاح در ابلاغی بابک صبوری، علی اصغر خطیب زاده و شهرام گیل آبادی را به عنوان داوران سی و چهارمین جشنواره استان سمنان معرفی کرد.

در متن این ابلاغ آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند و با عنایت به برگزاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان از 17 الی 19 آبان ماه به موجب این ابلاغ به عنوان داور سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان تعیین می‌شوید.»

شهرام گیل آبادی متولد سال ۱۳۵۱ در خرم آباد، نویسنده، کارگردان، تهیه کننده ، نقاش و برنامه ساز رادیو و تلویزیون و سرپرست گروه تئاتر «ب»، مدرس کارگردانی اهل ایران است.‎تاکنون کارگردانی نمایش های " خانه اربابی، در گوش من زمزمه کن، دیب، شاه من ادیب من، شب یلدا، بانو، تصویرهای شکسته، حکم دادگاه، بچه تابستان، جزیره، شکسپیر من، من و غروب و جاده، محاکمه، آرش، پیوند خونی، حکمی برای دادگاه یک زن، گذر شب/ خیابان را در کارنامه خود دارد.

علی اصغر خطیب زاده کارگردان، نمایشنامه نویس، طراح و سازنده ماسک و مدرس تئاتر از سال ۲۰۱۱ به دعوت این سازمان در حوزه ماسک و هنرهای نمایشی همکاری می کند.این هنرمند در ایران از سال ۱۳۸۰ در جشنواره های فجر، عروسکی تهران مبارک، فرهنگستان هنر، فرهنسرای نیاوران، خانه هنرمندان، تاترشهر، گالری آران تهران، دانشگاه فردوسی و ... نمایشگاه ماسک و ورک شاپ برگزار کرده است.

بابک صبوری؛ متولد 1356 دانش آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد و ادبیات نمایشی ، کارگردان ، بازیگر ، رییس هیئت مدیره موسسه هنرهای نمایشی استان سمنان است.

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان با حضور 6 نمایش صحنه‌ای و 7 نمایش خیابانی از 17 الی 19 آبان  به صورت متمرکز در سمنان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

در راستای بررسی مشکلات تئاتر استان‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی سمنان  دیدار کرد
در راستای بررسی مشکلات تئاتر استان‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی سمنان دیدار کرد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برسی جدی و گفتمان مشکلات تئاترهای استان‌ها با نماینده اعضای شورای مشورتی انجمن‌های کشور و هنرمندان و مسئولان استان سمنان دیدار کرد.

|

گفت‌و‌گو با داور بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم (سمنان)

مسلم قاسمی: تئاتر خیابانی باید اتاق فکر داشته باشد
گفت‌و‌گو با داور بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم (سمنان)

مسلم قاسمی: تئاتر خیابانی باید اتاق فکر داشته باشد

مسلم قاسمی، داور بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم (سمنان)، بر این باور است که بدون توجه متفکرانه نباید توقع تحولی چشمگیر در این‌ گونه نمایشی داشت و لازم است اتاق فکری متشکل از کارشناسان آگاه و مسلط به دانش روز تشکیل شود تا ضمن برگزاری کلاس‌های آموزشی، تمام ...

|

نظرات کاربران