در حال بارگذاری ...

فراخوان سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان منتشر شد

مهلت ارسال آثار به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان که در نیمه اول آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، ۲۰ مهر است. علاقه‌مندان برای پر کردن فُرم ثبت‌نام می‌توانند به درگاه سمنان در سایت ایران تئاتر مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سمنان، فراخوان سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان منتشر شد.

موضوع نمایش‌های حاضر در جشنواره آزاد بوده و ملاک انتخاب آثار کیفیت آن است و برگزیدگان به دبیرخانه چهل ودومین جشنواره تئاتر فجر معرفی خواهند شد .

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه‌ترین و مهم‌ترین رویداد تئاتری استان‌ها درسال‌های اخیر، جایگاهی مهم برای رشد و توسعه تئاتر با توجه به شاخصه‌های ملی، قومی، منطقه‌ای و جغرافیایی بوده است. برگزاری این جشنواره تداوم و تثبیت این جایگاه، ارتقا تولیدات سالانه هنرمندان تئاتر استان و هم‌گرایی را بیش از پیش دنبال می‌کند.

این‌ جشنواره صـرفاً مختص به آثار نمایشی تولیدشده هنرمندانی است که حداقل تعداد 5 نوبت اجرای عمومی داشته‌اند.

تنها ملاک تأیید اجرای عمومی آثار نمایشی، درج اطلاعات آثار در درگاه جامع سایت ایران تئاتر (درگاه استانی ) است، لذا از تمامی گروه‌های نمایشی درخواست می‌شود اطلاعات دقیق اجراهای خود را در این درگاه بارگذاری کنند.

آخرین‌مهلت ثبت‌نام و تقاضای حضور در جشنواره 20 مهرماه 1402 است و  بازبینی آثار در نیمه اول آبان ماه انجام و جشنواره نیمه دوم آبان ماه 1402 برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران