در حال بارگذاری ...

جشنواره تئاتر استانی سمنان به صورت غیر متمرکز برگزار می‌شود

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان سمنان پاییز امسال با شرکت گروههای نمایشی شهرستانها و به صورت غیر متمرکز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سمنان، ستاد برگزاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان سمنان به ریاست فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و اعضای هیئت رئیسه برگزار و در خصوص چگونگی اجرای این جشنواره بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

در این نشست مقرر شد آیین اختتامیه جشنواره به صورت متمرکز اما جشنواره با اعزام داوران به شهرستان‌ها به صورت غیر متمرکز برگزار شود..

در نشست ستاد برگزاری این جشنواره بر توسعه فعالیت های آموزشی به مناسبت برگزاری جشنواره استانی تئاتر تاکید و مقرر شد نمایشی نیز با موضوع ایثار و شهادت با توجه به در پیش بودن دومین کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان تولید و اجرا شود.

این جشنواره قرار است آذر ماه برگزار شود و مشتمل بر نمایش های صحنه ای و خیابانی خواهد بود.

در نشست ستاد برگزاری سی و پنجمین جشنواره استانی تئاتر که امیر هوشنگ باهنر سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای انجمن نمایش این استان حضور داشتند در خصوص هزینه ها و اعتبارات مورد نیاز و برنامه های مختلف این جشنواره نیز بحث و تبادل نظر شد.




مطالب مرتبط

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران