در حال بارگذاری ...
با همکاری گروه نمایش اسپیدال

«شکلک» در شاهرود به صحنه رفت

نمایش «شکلک» که به کارگردانی مرتضی ابوالقاسمی در شاهرود به صحنه رفته است، تا چهارشنبه ۱۹ بهمن به اجرای خود ادامه خواهد داد.

به گزاش خبرنگار ایران تئاتر در سمنان، نمایش «شکلک» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی مرتضی ابوالقاسمی، با همکاری گروه هنری اسپیدال به سرپرستی محمدرضا عبادیانی در تماشاخانه هفت‌رنگ شهرستان شاهرود از 13 بهمن آغاز شده است.

این نمایش تا 19 بهمن 1401 روی صحنه خواهد بود و هر شب ساعت 18 اجرا خواهد شد.

در این نمایش، زهره قرایی، پوریا غلامی، نازنین قرایی و مرتضی ابوالقاسمی ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل نیزعبارتند از دراماتورژو مشاور کارگردان: محمدرضا عبادیانی ، طراح دکور و لباس: محمدرضا عبادیانی، طراح نور: حسن ملک‌احمدی، منشی صحنه: فائزه‌السادات حسینی، مدیر صحنه: راحیل مداح، گرافیست و عکاس: منصوره قلیچی، گروه کارگردانی: علیرضا ابوالقاسمی  و زهرا لطفی  و روابط عمومی: حمیدرضا ابوالقاسمی.




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نمایش «شیش و بش» در شاهرود روی صحنه رفت

نمایش «شیش و بش» در شاهرود روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سمنان،  نمایش «شیش و بش» اثری از گروه نمایشی بازی به طراحی و کارگردانی سولماز ندایی، از ۱۴ الی ۲۷دی 1402ساعت ۱۸:۳۰ در تالار بهمن فرهنگسرای مهر  شهرستان شاهرود درحال اجرا است ...

|

نظرات کاربران