در حال بارگذاری ...

نمایش «نقطه صفر مرزی» در تالار حکیم الهی سمنان روی صحنه رفت

نمایش "نقطه صفر مرزی" به کارگردانی محمدرضا عبادیانی از سه شنبه شب در تالار حکیم الهی مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ، اجرای نمایش مذکور تا 12 آذر از ساعت 18:30 در تالار مذکور ادامه دارد.

نمایش "نقطه صفر مرزی" به نویسندگی و کارگردانی محمدرضاعبادیانی و هنرنمایی رضاقاسم پور عطایی و زهرا لطفی از 9 تا 12 آذر به روی صحنه رفته است..

در این نمایش، محمدرضا عبادیانی به عنوان طراح صحنه و لباس، حسن ملک احمدی دستیار کارگردان، ابوالفضل علیزاده مدیر تولید، نازنین زهرا قرآیی منشی صحنه، منصوره قلیچی  طراح و گرافیست، امیر صادقی عکاس و بهروز جلالی و مهناز آشوری گروه کارگردانی همکاری دارند.

نمایش "نقطه صفر مرزی" به کارگردانی محمدرضا عبادیانی با رای هیئت داوران در سی و سومین جشنواره تئاتر استان سمنان در بخش صحنه ای اول شده است.

 




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

در راستای بررسی مشکلات تئاتر استان‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی سمنان  دیدار کرد
در راستای بررسی مشکلات تئاتر استان‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی سمنان دیدار کرد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برسی جدی و گفتمان مشکلات تئاترهای استان‌ها با نماینده اعضای شورای مشورتی انجمن‌های کشور و هنرمندان و مسئولان استان سمنان دیدار کرد.

|

نمایش «شیش و بش» در شاهرود روی صحنه رفت

نمایش «شیش و بش» در شاهرود روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سمنان،  نمایش «شیش و بش» اثری از گروه نمایشی بازی به طراحی و کارگردانی سولماز ندایی، از ۱۴ الی ۲۷دی 1402ساعت ۱۸:۳۰ در تالار بهمن فرهنگسرای مهر  شهرستان شاهرود درحال اجرا است ...

|

نظرات کاربران