در حال بارگذاری ...
گفت‌وگو با عضو هیئت داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان سمنان

محمد لارتی: شاهرود نشان داد شهری با بلوغ فرهنگی و مدیریتی است

محمد لارتی، عضو هیئت داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان سمنان، مشارکت پُر رنگ نهادها، اداره‌ها و سازمان‌های فرهنگی و غیر فرهنگی را در برگزاری این رویداد هنرهای نمایشی ستایش کرد و آن را نشانه بلوغ مدیریت اجرایی در شهر شاهرود دانست.

به گزارش خبرنگا ایران تئاتر در سمنان، سی و سومین جشنواره تئاتر استان سمنان به دبیری ابراهیم اردیانی و به میزبانی شهر شاهرود که دیروز (چهارشنبه 25 آبان) آغاز شده است، تا روز جمعه 27 آبان، ادامه خواهد یافت.

محمد لارتی، عضو هیئت داوران این جشنواره، درباره اهمیت برگزاری این رویداد سراسری در کشور گفت: «جشنواره‌های استانی، بدنه و یکی ازمهم‌ترین مسائل مربوط به حوزه تولید تئاتر در استان‌های ایران است. خوشبختانه سال‌هاست این چراغ روشن است و هنرمندان فرهیخته تئاتر کشور که بسیار شریف هستند، با کم‌ترین امکانات و شرایط موجود، آثار بسیار ارزشمندی را در آن خلق می‌کنند.»

او درباره کیفیت آثار رسیده به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان توضیح داد: «تولیدات ارزشمند و خوبی را از هنرمندان استان سمنان دیدیم که امیدبخشِ روزهای بسیار خوب برای تئاتر این استان است. امیدواریم با کمکی که مسئولین و سایر نهادها و سازمان‌ها به تئاتر می‌کنند، چراغ این هنر پرفروغ‌تر شود.»

این هنرمند افزود: «باید از برگزارکنندگان جشنواره تشکر کنم که توانسته‌اند مشارکت نهادها و اداره‌های مختلفی را جذب کنند که خودش نشان می‌دهد یک بلوغ اجرایی، فکری و فرهنگی در شاهرود وجود دارد که سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که کارشان در حوزه فرهنگ نیست، به حوزه تئاتر کمک می‌کنند. امیدوارم که این همراهی و همکاری، در طول سال هم ادامه پیدا کند و شاهد حمایت از اجراهای عمومی در استان سمنان و به ویژه شهر شاهرود باشیم.»




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران