در حال بارگذاری ...

برنامه زمانبندی برگزاری جشنواره تئاتر استان سمنان به میزبانی شاهرود اعلام شد

دبیر جشنواره تئاتر استان سمنان برنامه زمانبندی برگزاری جشنواره به میزبانی شاهرود اعلام کرد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ، سی و سومین جشنواره تئاتر استان از 25 تا 27 آبان با شرکت شش گروه نمایش از شهرستان‌های مختلف استان سمنان در شاهرود برگزار می‌‌‌شود.

بر اساس برنامه اعلامی از سوی دبیر جشنواره نمایش "قصیده زنجیر" به کارگردان مهدی بانی ساعت 10، نمایش "اگر شبی از شب‌های تهران مسافری" به کارگردانی حسن سرچاهی ساعت 16 و نمایش "قزلحصار" به کارگردانی مسعود صنحتی ساعت 19 روز 25 آبان به روی صحنه می رود.

در ادامه همچنین از روز پنجشنبه ۲۶ آبان ساعت ۱۰ صبح نمایش "شکلک" به کارگردان مرتضی ابوالقاسمی، ساعت 16 نمایش "بالستیک زخم" به کارگردانی امیرحسین دلارام و ساعت 18 نمایش "نقطه صفر مرزی" به کارگردان محمدرضا عبادیانی در شاهرود اجرا خواهد شد.

سی و سومین جشنواره تئاتر استان سمنان در شاهرود تالار "بهمن" و نمایشخانه "هفت رنگ" مجتمع فرهنگی و هنری مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار میشود.




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران