در حال بارگذاری ...

مسئولین استان سمنان به تماشای نمایش «خورشید بر نیزه» نشستند

فرماندار ، شهردار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به تماشای نمایش خورشید بر نیزه ، نشستند و از عوامل اجرایی این نمایش در پایان تمجید کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سمنان ، در بیست و یکم شهریورماه ۱۴۰۱ محمد بهرامی فرماندار سمنان ، سید علی مرتضی‌نژاد شهردار سمنان، مجید نظری و علی همتی عضو شورای شهر سمنان، و امیر نجم رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان به تماشای نمایش فاخر « خورشید بر نیزه » نشستند و در پایان از عوامل اجرایی این نمایش تقدیر و تشکر کردند .

نمایش « خورشید بر نیزه » به نویسندگی و کارگردانی احمد مرادی حقیقی و کاری مشترک از گروه هنری بامداد به سرپرستی سید رحیم موسوی و گروه هنری رستاخیز به سرپرستی محمدعلی دانشگر است با اجرای مهدی رحیمیان ، احمد مرادی حقیقی ، اعظم غلامی ، مختار شهرو ، امیر کرک آبادی ، داوود خیراله ، سید جلال علی الحسینی ، رضا نوروززاده و قاسم عابدی که روایتی از حادثه کربلا و شهادت امام حسین (ع) و ماجرای پس ازآن  دارد که در دیرراهب مسیحی اتفاق می افتد . 

این نمایش از 13 الی 22 شهریور ساعت ۲۰ در فرهنگسرای کومش تالار تئاتر شهر به اجرا درآمد .




مطالب مرتبط

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

نظرات کاربران