در حال بارگذاری ...
در جلسه هیئت مدیره مطرح شد :

بررسی و مصوبات برنامه های سال 1401 موسسه هنرهای نمایشی استان سمنان

در جلسه هیئت مدیره برنامه ها و طرح های سال ۱۴۰۱ این انجمن بررسی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ، اولین جلسه سال 1401 هیئت مدیره موسسه هنرهای نمایشی استان سمنان در روز یکشنبه 21 فروردین ماه برگزار شد .

اولین جلسه در دفتر انجمن با حضور اعضای هیئت مدیره ، بابک صبوری ، حسین نصیری ، مصطفی باقرآبادی ، محمد عرب اسدی و احمد مرادی حقیقی بود که در خصوص برنامه های 10401 به بحث و گفتگو پرداختند و مصوب شد : سی و سومین جشنواره تئاتر استان در آبان ماه 1401 در شهرستان شاهرود برگزار شود .

قرا شد بمنظور ایجاد انگیزه و تعامل و مشارکت هنرمندان شهرستان شاهرود در رویداد های هنری در اردیبهشت ماه سال جاری یک جلسه گردهمایی با حضور تعدادی از پیشکسوتان همزمان با برگزاری مجمع عمومی نمایندگان گروه های نمایشی ثبت شده با میزبانی شاهرود در محیطی مناسب و در طبیعت برنامه ریزی و اجرا شودو بمنظور پاسداشت و بزرگداشت استاد تعزیه آقای نادعلی زاده ضمن برگزاری سوگواره تعزیه برای جوانان زیر 20 سال طراحی و پیش نویس طرح را مصطفی باقرآبادی به انجمن ارائه کند .

همچنین جشنواره خیابانی گرمسار سالانه شود با محوریت آیینی سنتی و آزاد و نظر به برگزاری برنامه ها و جشنواره های مستقل توسط دانشگاه هنر دامغان قرار شد طی جلسه ای با ریاست دانشگاه تفاهمنامه همکاری جهت تعامل و مشارکت در رویدادهای هنری دانشگاه با انجمن بمنظور ارتقاء سطح کیفی و جذب کمک های مالی با پیگیری مصطفی باقرآبادی صورت گیرد .

 

 




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران