در حال بارگذاری ...
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار خبرداد:

10 نمایش به سومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم راه یافتند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از انتشار بیانیه سومین جشنواره تئاتر خیابانی راه ابریشم خبر داد و گفت: ۱۰ نمایش از شهرهای مختلف استان سمنان جواز حضور در این جشنواره را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ،  10 نمایش از شهرهای مختلف استان سمنان به سومین جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان راه پیدا کردند

محسن فدایی باش افزود: این نمایش‌ها از بین ۲۱ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره خیابانی استان سمنان برای اجرا در این جشنواره راه ابریشم انتخاب شدند. بر اساس بیانیه هیات داوران نمایش «مطرب بازی» به کارگردانی حسن سرچاهی از شاهرود،نمایش «نیاز» به کارگردانی حسین حسام نژاد از دامغان،نمایش «اسفندیار هم اری» به کارگردانی حسام خلیل نژاد از دامغان،نمایش «نوروز نامه» به کارگردانی محمد ستوده فلاح از گرمسار،نمایش « بچه با تربیت» به کارگردانی احمد مرادی از سمنان،نمایش «پیک بهاری» به کارگردانی محمدعلی دانشگر از سمنان،نمایش «ماجراهای مبارک و حاجی نوروز» به کارگردانی محمد معجونی از گرمسار،نمایش «رویاهای تیر باران شده» به کارگردانی نیما شهرابی از گرمسار،نمایش «مهمان» به کارگردانی سناتور حسینی از گرمسار و نمایش «چهار راه» به کارگردانی علیرضا رضازاده از گرمسار از آثار راه یافته به جشنواره راه ابریشم هستند.
فدایی باش با بیان اینکه در این جشنواره دو ورکشاپ نیز برگزار خواهد شد از امادگی بازیگر برای اجرا در محیط‌های غیر مرسوم توسط نیما شهرابی و پویا شهرابی نیز خبر داد و افزود:مهمان ویژه جشنواره استاد جواد انصافی و اجرای ورکشاپ سیاه در نمایش ایرانی و اجرای نمایش خیابانی توسط این هنرمند از برنامه‌های جنبی این جشنواره خواهد بود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با بیان اینکه در بخش جنبی این جشنواره شاهد اجرای نقالی و پرده خوانی و نیز خیمه شب بازی توسط هنرمندان استان سمنان نیز خواهیم بود اظهار داشت:برای هر گروه شرکت کننده چهار اجرا در نظر گرفته شده که مکان‌های اجرا در سطح شهر،مناطق کم برخوردار،زندان مرکزی و خانه سالمندان پیش بینی شده است. سومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم از بیستم تا بیست و نهم اسفند به میزبانی گرمسار برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران