در حال بارگذاری ...
پیرامون پایان سی ودومین جشنواره تئاتر استان و رفع مشکلات برگزار شد

جلسه مؤسسه هنرهای نمایشی استان با مدیرکل ارشاد سمنان

پس از اتمام سی و دومین جشنواره تئاتر استان درسال ۱۴۰۰ جلسه اعضای هیئت مدیره مؤسسه هنرهای نمایشی استان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری و سینمایی اداره و کارشناسان مربوطه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ، جلسه ای مورخ 27 آذر 1400 مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مؤسسه هنرهای نمایشی استان سمنان  با مدیر کل و معاون هنری و سینمایی و کارشناس تئاتر استان برگزار شد .

اداره ابتدای جلسه امیرهوشنگ باهنر معاون هنری و سینمایی ضمن تقدیر و تشکر ازتلاش و همکاری مؤسسه هنرهای نمایشی در خصوص برگزاری جشنواره تئاتر و بازگشایی سالن‌های نمایش با حمایت از چند نمایش که در جشنواره حضور داشتند برخی از مشکلات و معضلات این حوزه را برشمرد

در ادامه سید رحیم موسوی مدیرعامل هنرهای نمایشی ضمن ارائه گزارش از برگزاری جشنواره تئاتر استان در خصوص پرداخت الباقی تفاهمنامه انجمن با اداره کل و بدهی‌های مربوطه به جشنواره و کمک‌های حمایتی مطالبی را بیان داشت و تأکید کرد درخصوص پرداخت حمایت‌های مالی به انجمن تسریع گردد.

وبابک صبوری رئیس هیئت مدیره از برخی اتفاقات پیش آمده بعد از جشنواره و اعتراض برخی گروه‌ها را که در جشنواره توفیقی نداشتند ارائه کرد

اظهارات مصطفی باقر آبادی نیز در خصوص برخی از بداخلاقی‌های افراد در فضای مجازی و توهین و اهانت به اعضای شورای نظارت بر نمایش انتقاد داشت و از اداره کل خواستار برخورد با این افراد شد.

در پایان احمدمرادی حقیقی ضمن مطرح کردن استعفای سید رحیم موسوی مدیرعامل مؤسسه هنرهای نمایشی علت استعفای وی را حاشیه‌های بی مورد هنرمندان مغرض و ناآگاه و همچنین مشکلات مالی و پیش رو دانست.که نهایتا فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اظهار تأسف از استعفای سید رحیم موسوی در خصوص موارد مطرح شده و انتقادهای اعضا توضیحاتی را ارائه فرموده و مشکلات مالی را ناشی از تأخیر در تخصیص اعتبار و پرداختی‌های مرکز دانست و از جناب موسوی برای ماندن و خدمت کردن به هنرمندان با سعه صدر و بزرگواری خود اصرار نمود.




مطالب مرتبط

در راستای بررسی مشکلات تئاتر استان‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی سمنان  دیدار کرد
در راستای بررسی مشکلات تئاتر استان‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی سمنان دیدار کرد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برسی جدی و گفتمان مشکلات تئاترهای استان‌ها با نماینده اعضای شورای مشورتی انجمن‌های کشور و هنرمندان و مسئولان استان سمنان دیدار کرد.

|

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

آثار با کیفیت و ارزشی و معنوی در جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم در حال اجرا است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

آثار با کیفیت و ارزشی و معنوی در جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم در حال اجرا است

فرشید فلاح، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان سمنان، بر این باور است که رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بها دادن به کارهای ارزشی، خود را در آثار اجرا شده نشان داده و نمایش‌های با کیفیت بالا و رویکرد ارزشی و معنوی در جشنواره منطقه‌ای راه ابریشم در حال اجرا هستند و در ابراز ...

|

پیام مدیرکل ارشاد سمنان به جشنواره منطقه‌ای راه ابریشم

هنر نمایش، تلاشی ارزشمند در راه آگاهی و دانایی است
پیام مدیرکل ارشاد سمنان به جشنواره منطقه‌ای راه ابریشم

هنر نمایش، تلاشی ارزشمند در راه آگاهی و دانایی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در پیامی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم، هنر نمایش را تلاشی ارزشمند در انتقال مفاهیم به مخاطب و آغاز مسیر پر فراز و نشیب آگاهی و دانستن معرفی کرد.

|

نظرات کاربران