در حال بارگذاری ...
در گرمسار

نمایش «سکوت» به روی صحنه رفت

نمایش «سکوت» به کارگردانی پویا شهرابی و نویسندگی پویا پیرحسینلو در تالار بهار گرمسار به روی صحنه رفت .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ، نمایش « سکوت » به کارگردانی پویا شهرابی و نویسندگی پویا پیرحسینلو از 11 آذر 1400 در تالار بهار گرمسار به روی صحنه رفت و تا 14 آذر ادامه خواهد داشت . 

در نمایش « سکوت » نیما شهرابی ایفای نقش می کند.

دیگر عوامل این نمایش طراح صحنه و مدیر اجرا : محسن شهرابی طراح صدا : روناک رضایی مشاور گارگردان : مارال آتشی، نسترن گوران
دستیار اجرا و نور : امین یوردخانی و با همراهی حسین نصیری و بابک صبوری

نمایش « سکوت » روزهایی پایانی زندگی یک هنرمند(فرهاد مهراد) در بستر بیماری و در آستانه عمل جراحی که پزشکان در نجات او تردید دارند، دستمایه داستان این اثر است. تنهایی، انزوا و مواجهه با دشواری سرطان. در کنار تمام سختی ها که هنرمند را احاطه کرده، او با روحی سرشار از زندگی و ذهنی در تکاپو به آفرینش اثری هنری می اندیشد. پنجه در پنجه با مرگ و مبارزه ای بی امان برای زیستن. ناجی او در این واپسین ساعات نه داروها و مراقبت های ویژه، که روح آفرینش گر او در تولید قطعه ای است بر اساس شعر مرغ آمین از نیما یوشیج. در میان بیم و امید و در لحظات بیهوشی و جراحی، خاطرات سالهای دور و نزدیک به او هجوم می آورد ولی هنرمند با سرکشی به هنرش می اندیشد.




مطالب مرتبط

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران