در حال بارگذاری ...
در جلسه‌ای با حضور مسئولان مصوب شد

حمایت از اجراهای کافه‌ای در سمنان

اجرای نمایش های کافه ای در کافه های سطح شهر سمنان، با رعایت پروتکل های بهداشتی و در صورت موافقت علوم پزشکی دبیر ستاد بحران کرونا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ، جلسه مشترکی با حضور نمایندگان اماکن نیروی انتظامی ، مرکز بهداشت و درمان و صنف کافه و رستوران ها با معاون هنری و سینمایی و نماینده مؤسسه هنرهای نمایشی استان سمنان جهت بررسی و چگونگی صدور مجوز برای نمایش های کافه ای در دفتر معاون هنری و سینمایی برگزار شد .

در این جلسه ضمن بررسی شرایط و اوضاع کرونا و توجه به رنگ بندی ستاد بحران کرونا با توجه به اینکه وضعیت شهرستان های استان بویژه شهرستان در شرایط زرد اعلام شده ، احمدمرادی حقیقی ضمن تشریح اجرای طرح نمایش کافه ای جهت مشتریان محدود کافه های واجد شرایط با رعایت پروتکل های بهداشتی اعضای حاضر در صورت موافقت دانشگاه علوم پزشکی به‌عنوان دبیر ستاد بحران کرونا و رعایت ضوابط و شرایط تعیین شده از این کار حمایت کرده و مقرر شد با هماهنگی این نهادها این کار هنری پیگیری و اجرایی شود.




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران