در حال بارگذاری ...
با حضور معاون هنری و سینمایی اداره ارشاد استان

نشست شورای نظارت بر نمایش شهرستان سمنان برگزار شد

نشست مشترک شورای نظارت بر نمایش شهرستان سمنان ، معاون هنری و سینمایی اداره کل ، مدیرعامل و یکی از اعضای هیئت مدیره هنرهای نمایشی استان سمنان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ، در روز چهارشنبه 10 آذر 1400 در محل دفتر معاون هنری و سینمایی اداره کل برگزار شد .

احمدمرادی حقیقی عضو هیئت مدیره هنرهای نمایشی استان سمنان هدف از تشکیل جلسه را مشکلات و معضلات سیر اداری بازخوانی و بازبینی بیان داشت واز اعضای حاضر درخواست کرد تا با ارائه پیشنهادات سازنده در حل این مشکلات مشارکت نمایند.

سید رحیم موسوی مدیرعامل مؤسسه هنرهای نمایشی استان ضمن برشمردن اهمیت و تأثیر گذاری شورای نظارت بر کیفیت آثار نمایشی،برتشکیل جلسات هم اندیشی و مشورت اعضای شورا جهت بهبود وضعیت تئاتر شهرستان سمنان تأکید کرد.

در ادامه هریک از اعضای شورای نظارت بر نمایش ضمن برشمردن مشکلات پیش رو و نقاط ضعف در فرم‌های اظهار نظر بازخوانی و بازبینی مقرر گردید نسبت به بررسی فرم‌ها اقدام و شکل جدیدی از طریق مؤسسه هنرهای نمایشی پیشنهاد گردد تا تصمیم نهایی اخذ گردد.

امیرهوشنگ باهنرمعاون هنری و سینمایی اداره کل ضمن جمع بندی موضوعات مطرح شده تشکیل جلسات شورای نظارت بر نمایش با کارشناس ذی ربط و هماهنگی با مؤسسه هنرهای نمایشی را در جهت ارتقاء تئاتر استان مؤثر دانست و بر استمرار این جلسات تأکید نمود.

همچنین سید رحیم موسوی نیز خلع شورای نظارت بر نمایش استان را گوشزد کرد و به معاونت هنری و سینمایی اداره کل پیشنهاد تشکیل این شورا را جهت بررسی و حل اختلافات احتمالی گروه‌های نمایشی استان با شورای نظارت بر نمایش شهرستان‌های تابعه استان را عنوان نمود.




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

نظرات کاربران