در حال بارگذاری ...
در استان سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان به تماشای نمایش "راز شکست فاتحان" نشست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به تماشای نمایش "راز شکست فاتحان، نشست و از عوامل اجرایی این نمایش در پایان تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ، فرشید فلاح در این برنامه با حضور در تالار تئاتر شهر سمنان از اجرای عمومی این نمایش که برگزیده جشنواره تئاتر استان سمنان است دیدن کرد.

نمایش های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره تئاتر استان سمنان موظفند تا قبل از برگزاری جشنواره تئاتر فجر اجراهای عمومی خود را در استان سمنان برگزار کنند.

نمایش "راز شکست فاتحان" کاری از گروه تئاتر رستاخیز، به نویسندگی اکبر یادگاری و کارگردانی "محمدعلی دانشگر" است که در سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان به عنوان یکی از نمایش های برگزیده با رای هیات داوران انتخاب شد.

عوامل اجرایی این نمایش شامل بازیگر مرد، بازیگر زن، طراحی صحنه، لباس، نور و گریم در این جشنواره منتخب شدند و جوائزی به خود اختصاص دادند.

اجرای نمایش "راز شکست فاتحان" از نوزدهم آبان آغاز شده و تا بیست و هشتم آبان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن تئاتر شهر سمنان به اجرا در آمد .

این نمایش، نگاه روان‌شناسانه و فلسفی به مرگ دارد و به بررسی جنگ و اثرات آن بر روان انسان می‌پردازد.

 




مطالب مرتبط

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران