در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه

هشت اثر به سی و دومین جشنواره تئاتر استان راه یافت

هشت اثر مشروط به اصلاح نکات فنی و تکنیکی هیات داوران به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان در آبان ۱۴۰۰ راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان، طبق اعلام دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان ۱۴ اثر نمایشی،۲۷ تا ۳۰ مهر ۱۴۰۰ برای حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان بازبینی شد.
دبیر این جشنواره سید رحیم موسوی با اشاره به نام آثار راه یافته به این جشنواره اعلام کرد:نمایش‌ «ماشین نشینها» به کارگردانی حسن سرچاهی و «شانس در می‌زند» اثر احمدعلی عرب از شاهرود،«با من به جهنم بیا» به کارگردانی حسام خلیل نژاد و «پشت بام» اثر رضا فوادی از دامغان،«موزه مرگ» اثر محمدجواد بشارت،«راز شکست فاتحان» به کارگردانی محمدعلی دانشگر و «رؤیای امریکایی» اثر شهرام آذرمهر از سمنان و «سکوت» به کارگردانی پویا شهرابی از گرمسار آثار راه یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان هستند.
وی افزود:نماینده هیات داوران شاهرود و دامغان «محمد عرب اسدی»،نماینده هیات داوران سمنان «محمدمهدی مرادی حقیقی» و نماینده هیات داوران گرمسار «بابک صبوری» است.
سید رحیم موسوی اظهار داشت کارگردانان آثار با تماس با نماینده داوران شهرستان خود،موارد اصلاحی را دریافت و با نظارت آن نماینده به منظور ارتقاء سطح کیفی آثار نسبت به رفع اشکالات و نواقص کار اقدام می‌کنند.
سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان دوازدهم تا چهاردهم آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار میشود




مطالب مرتبط

در راستای بررسی مشکلات تئاتر استان‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی سمنان  دیدار کرد
در راستای بررسی مشکلات تئاتر استان‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی سمنان دیدار کرد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برسی جدی و گفتمان مشکلات تئاترهای استان‌ها با نماینده اعضای شورای مشورتی انجمن‌های کشور و هنرمندان و مسئولان استان سمنان دیدار کرد.

|

نمایش «شیش و بش» در شاهرود روی صحنه رفت

نمایش «شیش و بش» در شاهرود روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در سمنان،  نمایش «شیش و بش» اثری از گروه نمایشی بازی به طراحی و کارگردانی سولماز ندایی، از ۱۴ الی ۲۷دی 1402ساعت ۱۸:۳۰ در تالار بهمن فرهنگسرای مهر  شهرستان شاهرود درحال اجرا است ...

|

گفت‌و‌گو با داور بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم (سمنان)

مسلم قاسمی: تئاتر خیابانی باید اتاق فکر داشته باشد
گفت‌و‌گو با داور بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم (سمنان)

مسلم قاسمی: تئاتر خیابانی باید اتاق فکر داشته باشد

مسلم قاسمی، داور بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم (سمنان)، بر این باور است که بدون توجه متفکرانه نباید توقع تحولی چشمگیر در این‌ گونه نمایشی داشت و لازم است اتاق فکری متشکل از کارشناسان آگاه و مسلط به دانش روز تشکیل شود تا ضمن برگزاری کلاس‌های آموزشی، تمام ...

|

نظرات کاربران