در حال بارگذاری ...
در آستانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان برگزار شد

سومین جلسه شورای سیاست گزاری استان سمنان

در سومین جلسه شورای سیاستگذاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان مطرح شد که به زودی درهای مجتمع ها و سالن های نمایش و کارگاه های تمرین به روی اهالی و دوستداران هنر باز شود .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتراز سمنان ، سومین جلسه شورای سیاستگذاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان در تاریخ ۱۴۰۰/۷/۷ با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی،امیرهوشنگ باهنرمعاون هنری و سینمایی اداره کل،سید رحیم موسوی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان سمنان،احمدمرادی حقیقی دبیر وعضو هیئت مدیره و عصمت رضی آبادی مسئول پورتال استان تشکیل شد

امیرهوشنگ باهنر معاون هنری و سینمایی اداره کل ضمن عرض تشکر و خیر مقدم به حاضرین،گزارش کوتاهی از نشستها و جلسات خود با هیئت مدیره انجمن و هنرمندان شاهرود ارائه داد و بطور کلی این نشستها را مثبت ارزیابی کرده و اظهار داشت که بتوانند با همکاری انجمن‌های هنری که بازوهای تخصصی و فنی اداره کل هستند اتفاقات خوبی را برای هنراین استان رقم بزنند و همچنین اظهار امیدواری کرد که به زودی درهای مجتمع‌ها و سالن‌های نمایش و کارگاه‌های تمرین به روی اهالی و دوستداران هنر باز شود.

درادامه جلسه سید رحیم موسوی مدیرعامل انجمن و دبیر سی ودومین جشنواره تئاتر استان ضمن ارائه گزارشی از مراحل انجام شده جشنواره تئاتر استان،آثار متقاضی شرکت در جشنواره را تعداد ۱۳اثر اعلام کرده و اظهار داشت این آثار در پایان مهرماه توسط هیئت انتخاب بازبینی و از بین آنها آثار برگزیده به سی و دومین جشنواره تئاتر استان معرفی و سپس آثار منتخب از تاریخ ۷ تا ۹ آبان ماه جهت قضاوت نهایی در شهرستان‌های خود به روی صحنه رفته و توسط هیئت داوران ارزیابی خواهد شد و علی النهایه دو اثر به جشنواره فجر معرفی می‌گردند.

همچنین درادامه از رؤسای ادارات شهرستان‌های استان جهت همکاری با گروه‌های نمایشی بمنظور تمرین و بازبینی آثار همچنین اجرای کارهای برگزیده درخواست نهایت همکاری را داشت.

احمد مرادی حقیقی نیز در تکمیل فرمایشات سید رحیم موسوی عنوان نمودندکه امسال از گروه‌های منتخب جشنواره جهت اجرای عمومی حمایت ویژه خواهند کرد.

مرادی حقیقی نیز،گزارشی از مراحل ثبت مؤسسه هنرهای نمایشی را به مدیر کل ارائه داده و اظهار داشت که ثبت اولیه اطلاعات هویتی انجام شده و مدارک جهت ارائه به اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات استان و ثبت نهایی آماده شده است.

در پایان فرشید فلاح ضمن تشکر از انجمن هنرهای نمایشی بمنظور پیگیری امور جشنواره تئاتر دستور انعقاد تفاهم نامه حمایت مالی انجمن را به معاون هنری و سینمایی صادر و از پذیرش انجمن هنرهای نمایشی جهت شرکت در مزایده و واگذاری تالار آفتاب سمنان و سالن بهار گرمسار اظهار خرسندی و حمایت کرد.




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران