در حال بارگذاری ...
با حضور اعضا:

نشست انجمن هنرهای نمایشی بامعاون جدید هنری و سینمایی اداره کل بگزار شد

نشست اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان سمنان و کارشناس تئاتراستان با معاون جدید هنری و سینمایی اداره کل

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ، جلسه ای در روز دوشنبه شهریور ماه با حضور سید رحیم موسوی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان ، احمد مرادی حقیقی از اعضای هیئت مدیره ، ایمان یزدان پژوه کارشناس تئاتر و عصمت رضی آبادی مدیر پورتال استان دردفتر معاون هنری و سینمایی اداره کل برگزار شد .
در این جلسه با توجه به معاونت جدید هنری و سینمایی اداره کل و حضور آقای باهنر در این سمت ، انجمن هنرهای نمایشی استان سمنان مشکلات وپیشنهادات خود را به ایشان ارائه داده و بنابرصحبت های انجام شده تغییر و تحولاتی در روند کار انجمن داده شد.
سید رحیم موسوی مصوبات این جلسه را به شرح ذیل اعلام کرد :
یکسان سازی روند وپروسه اداری بازخوانی وبازبینی نمایش دراستان مقرر شد براساس شیوه نامه انجمن استان اقدام وبه شهرستانها نیز ابلاغ شود.
پلاتوها وکارگاه های تمرین دراختیار انجمن قرارداده شود تا براساس اولویت در اختیار گروهایی که مجوز تمرین دارند قرار بگیرد وگروهای ثبت شده در الویت هستند.
گروهای غیر ثبت شده نیز درصورت طی مراحل قانونی ودریافت مجوزمتن میتوانند ازاین امتیاز استفاده کنند وچنانچه انجمن صلاحیت کارگردانی آنها را تایید کند مستقل فعالیت کنند ولازم نیست زیر مجموعه گروه ثبت شده فعالیت نمایند.
افرادی که شرایط وصلاحیت تشکیل گروه را دارند بهتراست ازطریق سامانه استقرارگروها نسبت به ثبت وتشکیل گروه اقدام نمایند .
درپایان درخصوص تشویق وترغیب گروها مبنی بر حضور گروها وثبت نام درجشنواره تاتراستان درسال جاری به عنوان اولین حرکت موثر نمایشی پس از دوسال وقفه در زمینه فعالیتهای نمایشی تاکید شد .




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

نظرات کاربران