در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه اعلام شد

انتشار سی و دومین فراخوان تئاتر استان سمنان

جشنواره تئاتر استان سمنان در نیمه اول آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و نحوه و شرایط ثبت‌نام در سی و دومین جشنواره، ثبت اطلاعات اجرای عمومی در درگاه جامع سایت ایران تئاتر (درگاه استانی) است .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان، موضوع نمایش‌های حاضر در جشنواره آزاد بوده و ملاک انتخاب آثار کیفیت آن است و برگزیدگان به دبیرخانه چهلمین جشنواره تئاتر فجر معرفی خواهند شد .

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین و مهمترین رویداد تئاتری استان ها درسال های اخیر جایگاهی مهم برای رشد و توسعه تئاتر با توجه به شاخصه های ملی ، قومی ، منطقه ای و جغرافیایی بوده است . برگزاری این جشنواره تداوم و تثبیت این جایگاه ، ارتقا تولیدات سالانه هنرمندان تئاتر استان و همگرایی را بیش از پیش دنبال می کند .

این‌ جشنواره صـرفاً مختص به آثار نمایشی تولیدشده هنرمندانی است که با توجه به شرایط ستاد بحران در وضعیت کرونا ،حداقل تعداد 5 نوبت اجرای عمومی داشته آند، می‌توانند متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان باشند.

تنها ملاک تأیید اجرای عمومی آثار نمایشی، درج اطلاعات آثار در درگاه جامع سایت ایران تئاتر (درگاه استانی ) است، لذا از تمامی گروه‌های نمایشی درخواست می‌شود اطلاعات دقیق اجراهای خود را در این درگاه بارگذاری کنند.

آخرین‌مهلت ثبت‌نام و تقاضای حضور در جشنواره 31/5/1400می باشد و  بازبینی آثار در نیمه دوم مهرماه انجام خواهد گرفت و جشنواره 5الی 7/8/1400 برگزار می‌شود

 

 




مطالب مرتبط

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران