در حال بارگذاری ...
پیام تبریک مدیرکل هنرهای نمایشی به مناسبت روز خبرنگار :

پایداریتان در این مسیر که به درستی آن باورمندید تحسین برانگیزاست

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت .

به گزارش تئاتر سمنان، قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی کشور به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار پیام تبریکی را منتشر کرد.

در متن پیام تبریک روز خبرنگار مدیر کل هنرهای نمایشی کشور آمده است: 

«شما، چون آنان که زیر نور صحنه، از خود می‌گذرند تا به دیگری جان بخشند، قلم در دست می‌گیرید و آن‌چه را به رشته تحریر درمی‌آورید که به درستی‌اش ایمان دارید و چه‌چیز قابل تحسین‌تر از ایمان شما؟

اگر انگیزه‌های مالی مشوق بسیاری در انجام شغلی باشد، در خصوص شما چنین نیست زیرا مسیری که در آن قرار گرفته‌اید به هزار و یک علت که خود نیکوتر از من و ما می‌دانید، از پس تامین چنین انگیزه‌ای برنمی‌آید. 

 پایداری‌تان در این مسیر که به درستی آن باورمندید تحسین‌برانگیز است. امید که خستگی راه بر جان نازنین‌تان نماند و تنی که چشم و گوش و دهان و دستانش چنین عاشقانه در راه فراچشم آوردن ناراستی‌ها و نشان دادن راستی‌ها می‌کوشند در اوج سلامت به راه خود ادامه دهد. برقرار بمانید و روزتان مبارک.»




مطالب مرتبط

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران