در حال بارگذاری ...

مسئولین شهر سمنان به تماشای نمایش «بازرس» نشستند

حضور مسئولین شهر سمنان در نمایش «بازرس» به گویش سمنانی با کارگردانی و نویسندگی سید رحیم موسوی

به گزارش تئاتر سمنان ، نمایش «بازرس» به گویش سمنانی با کارگردانی و نویسندگی سید رحیم موسوی زیر نظر گروه هنری بامداد میزبان حضور مسئولین استان سمنان ، فرماندار و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است .

در حاشیه این برنامه ،  احمدمرادی حقیقی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان و کارگردان نمایش سید رحیم موسوی و جمعی از بازیگران دورهمی دوستانه با جناب آقای عباس دانایی فرماندار استان سمنان داشتند که در این دیدار مسائل ومشکلات تئاتر شهرستان سمنان را با ایشان درمیان گذاشتند و نیز پیشنهادهایی برای حضور کارکنان ادارات برای شرکت و استقبال از نمایش های فاخر و چگونگی تأمین هزینه های نمایش مطرح شد .

نمایش «بازرس» از 4 دی ماه ساعت 18 عصر به روی صحنه رفته است و تا 14 دی ماه ادامه خواهد داشت




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

نظرات کاربران