در حال بارگذاری ...
در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر استان سمنان

برگزاری نقد و بررسی نمایش و کارگاه آموزشی تئاتر در گرمسار

نشست نقد و بررسی نمایش های خیابانی و صحنه ای جشنواره تئاتر استان سمنان در شهرستان گرمسار در دومین روز جشنواره برگزار شد.

به گزارش تئاتر سمنان ، در حاشیه برگزاری دومین جشنواره تئاتر خیابانی و سی‌امین جشنواره تئاتر صحنه‌ای استان سمنان ، نشست نقد  و بررسینمایش «سرگذشت لافکادیو» و همچنین کارگاه آموزشی تئاتر با تدریس پویا و نیما شهرابی به‌عنوان منتقد تئاتر در سالن فرهنگسرای خورشید تابان شهر گرمسار برگزار شد.

این دو برنامه در قالب برنامه‌های جانبی جشنواره تئاتر استان سمنان و با حضور بازیگران، کارگردانان، نویسندگان، فعالان و برگزیدگان هنرهای نمایشی استان سمنان برگزار شد.

همچنین آخرین روز از جشنواره تئاتر استان سمنان، روز پنج شنبه 15 آبان در دو بخش صبح و عصر برگزار شده و اختتامیه این جشنواره نیز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن فرهنگسرای خورشید تابان گرمسار برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره تئاتر خیابانی و سی‌امین جشنواره تئاتر صحنه‌ای استان سمنان از یازدهم تا شانزدهم آبان ماه به میزبانی شهرستان گرمسار با حضور کارگردانان، نویسندگان، بازیگران و برگزیدگان تئاتر استان سمنان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران