در حال بارگذاری ...

«آفتاب از میلان طلوع می کند»در مهدیشهر

«آفتاب از میلان طلوع می کند »به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی بهروز وثوقی به روی صحنه رفت .

به گزارش تئاتر سمنان ، «آفتاب از میلان طلوع می کند» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی بهروز وثوقی در فرهنگسرای نیستان مهدیشهر استان سمنان 8 الی 12 مهرماه 98  زیر نظر گروه تئاتر ترنه به سرپرستی سعید مؤیدی به روی صحنه رفت .

در این نمایش که  جهت حضور در تئاتر سمنان  به مدت پنج روز به روی صحنه رفته است فاطمه گنجی ، بهروز وثوقی ، مهدیه خیرخواهان ، امیر محمود اسماعیلی ، علی کسائیان ، الینا شمشیربند ، نیکو خرم ، نرگس محمدی و محمد رسایی  به ایفای نقش می پردازند .

همچنین از دیگر عوامل این نمایش  میتوان به دستیار کارگردان : محمود اسماعیلی ، مشاور کارگردان : روح الله فیضی . هانیه خلیل پور ، منشی صحنه : زهرا احمدی ، مدیر صحنه :بهزاد وثوقی ، مدیر صدا و نور : کوثر صفرپور ، طراح لباس : نیلوفر طاهریان ،مدیر تدارکات : محمد احمدی  ، تصویربردار: غزل محمدی ، طراح صحنه : فاطمه گنجی  اشاره کرد .




مطالب مرتبط

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران