در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش خیابانی «اسفندیار هم آری» در دامغان  پایان یافت

نمایش خیابانی «اسفندیار هم آری» کاری از گروه هنری چکاد به کارگردانی حسام خلیل نژاد به اجراهای خود در دامغان پایان داد.

به گزارش تئاتر سمنان،اجرای نمایش خیابانی اسفندیار هم آری، کاری از گروه هنری چکاد به نویسندگی و کارگردانی حسام خلیل نژاد با موضوع مبارزه با آسیب های اجتماعی در قالب طنز  تا 19 تیرماه 98 بمدت یک هفته و یک تک اجرا در تاریخ 23 تیرماه در مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی به اجراهای خود پایان داد . 
این نمایش با نقش آفرینی هنرمندان، حسام خلیل نژاد، مجید وحیدی، حسین حسام نژاد، سید سعید شاهچراغ با استقبال بی نظیر مردم هنردوست روبرور شد.
حسام خلیل نژاد گارگردان این اثر نمایشی خاطر نشان کرد: ترویج ارزش های اخلاقی، فرهنگی در قالب هنر تئاتر می تواند باعث نهادینه شدن هرچه بیشتر فرهنگ و هنر در میان افکار عمومی شود




مطالب مرتبط

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران