در حال بارگذاری ...
با میزبانی آرادان

فراخوان جشنواره تئاتر خیابانی هفته قرآنی استان سمنان منتشر شد

فراخوان جشنواره تئاتر خیابانی هفته قرآنی استان سمنان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان با مشارکت موسسه سفیر هنر کومش منتشر شد.

به گزارش تئاتر سمنان، جشنواره نمایش خیابانی هفته قرآنی با هدف اشاعه ترویج فرهنگ قرآن و عترت، توسعه فعالیت های هنری و مذهبی، بهره گیری از تئاتر خیابانی برای معرفی سیره خاندان رسالت، شناسایی و معرفی استعدادهای نو در تئاتر خیابانی و تشویق و تجلیل از هنرمندان متعهد و ارزشی با رویکرد شناساندن فرهنگ و آموزه های قرآنی و توجه به فرهنگ دینی و اعتقادات اقاوم با محوریت قرآن کریم و سیره ائمه اطهار (ع) دیماه امسال برگزار می شود.

ارائه مجوز کتبی از نویسنده طرح یا ایده پس از پذیرش نهایی، تکمیل فرم درخواست توسط افراد متقاضی شرکت در جشنواره و ارسال آن همراه با فیلم اجرای اثر به دبیرخانه و عدم مغایرت  با موضوعات جشنواره  از شرایط عمومی شرکت در این جشنواره اعلام شده است.

بر اساس این فراخوان، هنرمندان متقاضی شرکت در جشنواره باید طرح و ایده خود را تا بیستم آبان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و نتیجه و طرح پذیرفته شده نیز تا بیست و پنجم آبان به گروههای نمایشی اعلام می شود.

گروههایی که طرح آنها پذیرفته شده باید آثار نمایشی خود را با کیفیت HD و FULL HD بر روی سه لوح فشرده DVD  تا بیستم آذر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

زمان برگزری این جشنواره دیماه ١٣٩٧ است و با توجه به تعداد شرکت کنندگان تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام می شود.




نظرات کاربران