در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد؛

رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان

مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارایران تئاتر از سمنان، آئین رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، امیرهوشنگ باهنر معاون هنری سینمایی اداره کل، ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی، سیدرحیم موسوی مدیرعامل هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره، احمد مرادی حقیقی، بابک صبوری، حسین نصیری و مصطفی باقرآبادی اعضاء هیات مدیره انجمن استان، در دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان سمنان برگزار شد.

احمدمرادی حقیقی مدیر اجرایی جشنواره در آیین رونمایی از پوستر سی ودومین جشنواره تئاتر سمنان گفت: پس از اعلام فراخوان این جشنواره و در نخستین مرحله ثبت نام ۱4 گروه نمایشی از سراسر سمنان برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۸ اثر توسط هیئت داوران برگزیده شد و برای اجرای نهایی در شهرستان های خود به روی صحنه خواهند رفت.

سیدرحیم موسوی دبیر جشنواره نیز در سخنان کوتاهی اظهار کرد: نمایشها از ۱۲ تا ۱۴ آبانماه روی صحنه خواهند رفت و می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی از ظرفیت یک سوم تماشاچی نیز بهره مند شوند. 

سی و دومین جشنواره تئاتر سمنان با دبیری سیدرحیم موسوی از روز 12 الی 14 آبان ماه جاری در سمنان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران