در حال بارگذاری ...
با بررسی آثار ارسالی آغاز شد

داوری اولین جشنواره ملی نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم استان سمنان

داوری و بررسی آثار ارسالی نخستین جشنواره ملی نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم در فروردین ۱۴۰۰ کلید خورد.

به کزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان، صبح روز 19 فروردین‌ماه سال جاری با حضور رئیس سازمان فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شهرداری سمنان به اتفاق اعضای ستاد برگزاری اولین دوره جشنواره نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم سمنان و پنج تن از هیئت داوران جشنواره متشکل از سید رحیم موسوی ، اسماعیل همتی ، محمدحسن جواهری ،محمدرضا معجونی و احمد مرادی حقیقی، داوری آثار نقالی رسیده به دفتر این ستاد به طور رسمی آغاز شد و عصر بیستم فروردین با اعلام برگزیدگان این جشنواره به پایان رسید .

هیئت داوران از بین 210 اثر رسیده به ستاد برگزاری جشنواره در رده های سنی 5 تا 16 سال با دقت نظر و بررسی دقیق ، بهترین های این جشنواره را انتخاب کردند .

این جشنواره به همت محوریت سازمان فرهنگی،ورزشی و اجتماعی شهرداری سمنان و مشارکت انجمن هنرهای نمایشی و سازمان های فرهنگی دیگر چون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ، خبرگزاری ایرنا ، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان سمنان ، شهرداری سمنان ، مجمع جهانی شهرهای جاده راه ابریشم ، اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ، استانداری سمنان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان و آموزشگاه آزاد تئاتر مبارک برگزار شد.

بدیهی است که به دلیل شرایط خاص کشور و ورود به موج چهارم شیوع بیماری کرونا در آینده ای نزدیک طی مراسمی حضوری و یا آنلاین برگزیدگان جشنواره معرفی و جوایز آنها اهداء خواهد شد .




مطالب مرتبط

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ؛ پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آستانه برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. در این مراسم که در ...

|

نظرات کاربران