در حال بارگذاری ...

برگزیدگان جشنواره تئاتر خیابانی ادیبان معرفی شدند

جشنواره تئاتر دانشگاهی خیابانی ادیبان، با حضور ۲۰ گروه نمایشی از ۷ استان کشور در گرمسار با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش تئاتر سمنان، جشنواره تئاتر دانشگاهی خیابانی ادیبان با حضور گروه‌های نمایش دانشجویی از استان‌های کرمانشاه، تهران، گیلان، همدان، لرستان، خوزستان و سمنان با اجرا در کاروانسرای ده‌نمک آرادان و پارک الغدیر گرمسار برگزار شد و شامگاه جمعه ۲۴ خردادماه با معرفی برگزیدگان از سوی هیئت‌داوران پایان یافت.

در این جشنواره عنوان بهترین بازیگر مرد به عرفان طوسی برای نمایش "معرکه"، بهترین بازیگر زن به مرجان آقانوری برای نمایش "اعترافات"، بهترین طراحی صحنه و لباس به امیرحسین دلارام برای نمایش "معرکه"، بهترین کارگردانی به آرزو کریمی‌زند برای نمایش "اعترافات"، بهترین نمایشنامه به محمد زرنوش برای نمایش "معرکه" و دیپلم افتخار بازیگری مرد به امیر افسر شیبانی برای نمایش "اعترافات" تعلق گرفت.

همچنین جایزه ویژه هیئت‌داوران به پانتومیم لبخند و جایزه بهترین اثر این جشنواره به نمایش "معرکه" به کارگردانی امیرحسین دلارام از سمنان تعلق گرفت.

از ویژگی این جشنواره برگزاری کارگاه‌های تخصصی تئاتر و سینما توسط استادانی چون رحمت امینی، اردلان شجاع کاوه، محمدهادی قمیشی، فریدا صفائیان، اصغر آبگون، مالک سراج، حسین معماری و دیگر مدرسان مؤسسه آموزش عالی ادیبان بود.

رضا خانلری دبیری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی ادیبان را بر عهده داشت.




مطالب مرتبط

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران