در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «شِرتل» در سمنان پایان یافت

نمایش کمدی «شرتل» به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر خطیب زاده پس از ده شب اجرا در تئاتر شهر فرهنگسرای کومش به اجراهای خود در شهر سمنان پایان داد .

به گزارش تئاتر سمنان،نمایش کمدی «شرتل» به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر خطیب زاده  پس از ده شب اجرا در تئاتر شهر فرهنگسرای کومش  به اجراهای خود در  شهر سمنان پایان داد . 

در این نمایش حسین حسام نژاد و سعید شاهچراغ  به نقش آفرینی پرداختند وعرفان خطیب زاده دراماتورژ این اثر کمدی بود. 

لازم به ذکر است این نمایش برگزیده ی جشنواره ی تئاتر استان سمنان در سال 1396 و همچنین اجرا شده در فصل تئاتری کشور لهستان در سال 2018 میلادی است که مورد توجه منتقدان تئاتر کشور لهستان قرار گرفت. این نمایش در اجراهای دوره ای خود این بار در سمنان به روی صحنه رفت که با استقبال هنرمندان سمنان همراه بود. 

این نمایش توسط گروه چکاد دامغان استان سمنان در سال 1396 تهیه شده است . 

 




مطالب مرتبط

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، 19 آبان سال جاری، به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را شناخت و با رای هیئت داوران چهار گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند.

|

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

جدول نمایش آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان؛ احمد مرادی، مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، از آغاز این جشنواره از چهارشنبه هفدهم آبان در سمنان خبر داد و گفت: «در سه روز برگزاری این جشنواره 13 نمایش صحنه ...

|

نظرات کاربران