در حال بارگذاری ...
اطلاعیه انجمن نمایش استان سمنان:

جشنواره تئاتر استان سمنان آبان‌ماه نود و هفت برگزار می‌شود

شورای سیاست‌گذاری بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استان سمنان تاریخ برگزاری جشنواره و بازبینی آثار متقاضیان را اعلام کرد.

به گزارش تئاتر سمنان، جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر و دومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی استان سمنان با حضور معاونت اموری هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت رییسه انجمن نمایش استان سمنان برگزار شد.

بر همین اساس مقرر شد جشنواره استانی تئاتر از 18آبان‌ماه سال جاری به مدت 3روز در سمنان آغاز شده و همچنین اختتامیه بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر  و دومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی استان همزمان در 20آبان‌ماه برگزار شود.

همچنین بازبینی آثار متقاضیان  شرکت در جشنواره تئاتر بصورت زنده و با تمام امکانات اجرایی از 4 الی 10آبان در شهرستان‌ها انجام می‌شود که طبق برنامه هیئت انتخاب آثار 4 الی 6آبان در شهرستان سمنان، 7آبان در شهرستان‌های مهدیشهر و سرخه، 9آبان در شهرستان‌های دامغان و شاهرود و 10 آبان در شهرستان گرمسار حضور می‌یابند.

طبق مصوبه این جلسه اگر گروهی تقاضای بازبینی فیلم نمایش خود را بدهد از امتیاز کمتری برخوردار خواهد بود و در صورت حضور در جشنواره فقط حق 15درصد تغییرات در کل نمایش خود نسبت به فیلم را دارند و در غیر این‌صورت به تشخیص نماینده هیات انتخاب در هیات داوری جشنواره از ادامه رقابت حذف خواهند شد.

شایان ذکر است تا کنون 20 اثر در بخش جشنواره تئاتر و 10اثر در بخش جشنواره نمایشنامه‌نویسی از شهرستان‌های استان سمنان متقاضی حضور هستند که در این میان شهرستان سمنان با 10 نمایش و 7نمایشنامه‌ بیشترین متقاضی را دارد.




نظرات کاربران