در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

جشنواره استانی تئاتر بزرگترین رویداد هنری استان است

در آستانه برگزاری جشنواره تئاتر استان سمنان هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان سمنان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش تئاتر سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در دیدار با هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان گفت: برگزاری جشنواره تئاتر استانی بزرگترین رویداد هنری استان است که باید در برگزاری هرچه بهتر آن از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.
سوقندی گفت: در مدت باقیمانده تا جشنواره باید زمان را مدیریت کرد و گروه‌های متقاضی بدون مشکل با برنامه ریزی مناسب آثار خود را به اجرای عمومی که شرط حضور در جشنواره است، برسانند.
وی با بررسی برخی مشکلات گروه‌ها برای در اختیار گرفتن سالن نمایش تاکید کرد: بزودی سالن‌های شماره 1و2 تالار آفتاب به همراه سایر ظرفیت‌های نمایشی آن بعد از تعمیرات بصورت کامل در اختیار انجمن نمایش سمنان قرار خواهد گرفت و گروه‌ها پس از اخذ مجوز اجرا از شورای نظارت، جهت هماهنگی زمان و مکان اجرا فقط با  انجمن نمایش توافق کنند.
سوقندی استفاده از ظرفیت های سالن‌های سایر ادارات و ارگان‌ها را ضروری دانست و افزود: باید ترتیبی اتخاذ شود که قبل از مواجه شدن با تعداد زیادی از سالن‌های غیراستاندارد در استان، از زمان ساخت هر سالن، استاندارهای ضروری جهت اجراهای با کیفیت صورت گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در خصوص اجرای نمایش در سالن «تئاترشهر» سمنان خاطر نشان کرد: با بررسی و برنامه ریزی مناسبت‌ها، ظرفیت خالی این مجموعه بصورت 6ماهه اعلام میشود و نمایش‌های فاخر که بعنوان نماد و پیشانی تئاتر سمنان هستند با تشخیص شورای بازبین و انجمن نمایش در آن اجرا خواهند شد.
همچنین رحیم موسوی، رییس انجمن نمایش استان سمنان در این جلسه از توافق با شهرداری سمنان جهت ساخت چند پلاتوی نمایش در این شهر خبر داد.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران