در حال بارگذاری ...
در جلسه هماهنگی جشنواره تئاتر استان سمنان مطرح شد:

امسال دو جشنواره هم‌زمان برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی برگزاری بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استان سمنان در دفتر معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش تئاتر سمنان، در آستانه برگزاری جشنواره تئاتر استان سمنان جلسه هماهنگی و تصمیم گیری این جشنواره با حضور هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان سمنان و خانم رجبی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.
رجبی گفت: امسال بیست و نهمین جشنواره تئاتر صحنه ای و دومین جشنواره نمایشنامه نویسی استان سمنان از 14 لغایت 16 شهریور سال جاری به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه بازبینی آثار در روزهای چهارم تا ششم شهریور سال جاری انجام خواهد شد، افزود: جشنواره امسال، ویژه نمایش های اجرایی از شهریور96 تا مرداد 97 است و سایر  گروه‌های متقاضی باید نمایش‌های خود را تا 3 شهریور 97 به اجرای عمومی برسانند.
رجبی تاکید کرد: با توجه به ابلاغ مدیرکل هنرهای نمایشی ایران، تنها سند اجراهای عمومی، درج خبر آن اجرا در پورتال استانی درگاه تئاتر ایران است و همچنین گروه‌های راه یافته به جشنواره باید نسبت به تهیه یک نسخه از اجرای خود در غالب DVD  و تحویل آن به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.
همچنین در این جلسه مصوب شد متقاضیان شرکت در جشنواره نمایشنامه نویسی استان، آثار خود را در 3 نسخه چاپی تا 20مرداد 97 به انجمن نمایش استان تحویل دهند.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل ارشاد سمنان به جشنواره منطقه‌ای راه ابریشم

هنر نمایش، تلاشی ارزشمند در راه آگاهی و دانایی است
پیام مدیرکل ارشاد سمنان به جشنواره منطقه‌ای راه ابریشم

هنر نمایش، تلاشی ارزشمند در راه آگاهی و دانایی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در پیامی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم، هنر نمایش را تلاشی ارزشمند در انتقال مفاهیم به مخاطب و آغاز مسیر پر فراز و نشیب آگاهی و دانستن معرفی کرد.

|

نظرات کاربران