در حال بارگذاری ...
طی مراسمی در سمنان

از فرشته‌های زمینی تجلیل شد

مراسم تجلیل از گروه تئاتر توانخواهان سمنان با پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش تئاتر سمنان، ویژه برنامه ای با عنوان تجلیل از فرشتگان زمینی در تالار حکیم الهی مجموعه تئاترشهر سمنان با حضور هنرمندان، مسئولین، جمعی از توانخواهان و خانواده آنان برگزار شد.

این برنامه با هدف تجلیل،تشویق و نشاط افزایی به هنرمندان توانخواه گروه تئاتر «فرشته های زمینی» سمنان به مربیگری بهار ذوالفقاری و در بخش‌های اجرای موسیقی، اجرای نمایش، سخنرانی پورتقی مدیریت مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان و اهدای جوایز برگزار شد.

در بخش مهمی از این برنامه دکتر سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان که به دلیل جلسه مدیران کل در تهران حضور داشت به صورت تلفنی پیام خود را ابلاغ کرد.

سوقندی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم و مربیان فرشته های زمینی، تبریک هفته بهزیستی و دهه کرامت گفت: بسیار خوشحالم که توانخواهان با صبوری و همراهی خانواده و مربیان خود در کنار سایر هنرمندان فعالیت هنری انجام می‌دهند که در این زمینه ما و مجموعه دوستان هنری از هیچ‌گونه حمایت و همکاری دریغ نخواهیم کرد.

شایان ذکر است، گروه «فرشته های زمینی» زیر نظر گروه هنری «ندای صحنه» نمایش « در سایه‌سار حقیقت» را به نویسندگی علیرضا مداح و کارگردانی بهار ذوالفقاری در نیمه دوم مردادماه به روی صحنه خواهد برد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران